Thedyingpig

Jaha? Vart var jag igår? Det får ni fråga någon annan för jag minns ingenting.
KABOOM sa det så var jag fullare än fullast.
Så full att jag inte kunde köra hem utan fick sova över hos Fran.
Stackaren var inte så glad på mig i idag:
"I dont like u today. We spent 10 hours in bed but I only slept 40 minutes. You sound like a pig when u are sleeping... a pig whos dying."

Hahaha. Det kan inte ha låtit bra.
Bästa på länge. Mitt nya smeknamn är alltså "Piggie"


Alla era underbara kommentarer svarar jag på senare.


Kommentarer
Postat av: moonzanna

hahah du är allt en söt liten gris du...kanske dags att ge upp spriten tycker jag...låter inge bra att inte minnas vad man gör.. morsan

2009-09-15 @ 14:25:55
URL: http://moonzanna.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?





RSS 2.0