Sista natten i Spanien

Äntligen har jag kommit in i en sån där period då allt jag tänker på är jobb, jobb, jobb.
Senaste tre dagarna har jag jobbad 10-14 timmar per dag.
Nu jäklar ska det bli ordning på torpet.

Igårkväll gick vi ut på krogen en sväng. Var tvungen att passa på för nu får jag inte se mina godingar på nästan två månader.
Känns helt otroligt att jag kommer att sova i Sverige IMORGON NATT.

Det är jäkligt pirrigt faktiskt. Tihi.

Men fyyyyyy vad trist att packa väskan full med vinterkläder :(
Här går vi ju fortfarande i klänning på dagarna

Har ni föressten koll på bracy bloggen?
Massa tävlingar på g runtom i bloggvärlden och vi har listat vilka bloggar ni ska hålla koll på.


Ännu en bild från plåtningen nu i Oktober

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?





RSS 2.0