En underbar vecka med Cilla är över


Det var kul, det var grymt, det gjorde ont men framförallt... det var helt jävla underbart.

Ber om ursäkt att jag varit frånvarande senaste veckan men det är ju inte varje dag man har finbesök ;)

Vad har vi gjort då?
Vi har brummat runt på moppen, hann med att krocka med den också.
Vi har varit på Costa del sol´s största marknad. Hittade Dolce & Ciabattaklockor ;)
Vi har besökt Mijas Pueblo och kollat in den bästa utsikten.
Vi har varit i Malaga. Cilla hann med en plåtning.
Vi har åkt linbana högt över stan, avslutade med en grym fågeluppvisning.
Vi har festat till tidig morgon och legat bakis, med film och coca cola.
Vi har varit på delfin- och sjölejonsuppvisning. Fotades med delfinerna.
Vi har besökt Europas vackraste hamn.
Vi har tom hunnit med en plåtning med mig.

Allt detta på endast 7 dagar.




Självklart finns det fler bilder och dom hittar du genom att klicka HÄR <3


Kommentarer
Postat av: Maya

Jamen jag är ju lite efter ibland sådär ;) haha.

Sjukt härliga bilder måste jag säga.

Men har inte fattat riktigt, du bor alltså inte i Sverige längre stumpan?

2009-10-02 @ 13:31:31
URL: http://MayaGunnarsson.se
Postat av: Anna

Gud så härligt det ser ut!! =)

2009-10-02 @ 14:56:11
URL: http://annacondas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?





RSS 2.0