Festfri helg

Sådärja. Nu har bloggen fått ett nytt utseende. Har så kass fantasi så bloggen blir inte bättre än såhär just nu.
Trivs dock miljoners miljoner bättre med hur den ser ut nu.

Idag är det lördag. Innebär inget speciellt för min del.
Har betämt mig för att dra ner på festandet och har satt en gräns på max en festdag per vecka.
Eftersom att jag var ute i torsdags får jag så fint sitta hemma hela helgen.



Min Mia var här och hälsade på också. Det har jag missat att berätta.
Halleluja - 9 fullspäckade dagar med sol, alkohol, shopping och ett besök på Fuengirola zoo.


Kommentarer
Postat av: isa

nej jag har aldrig vart i spanien, men jag vill verkligen åka dit :)

2009-09-12 @ 14:13:15
URL: http://isajacobsson.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Är jag dum nu eller kommer hon Mia från Mora ursprungligen? :)

2009-09-13 @ 15:55:23
URL: http://Wysteriiasblogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?





RSS 2.0