Två dagar i Marbella

Det är tur att jag har Mikaela därhemma som påminner mig om att blogga.
Här är det fullt upp hela dagarna. Helt underbart att det alltid finns något att göra, men gissa hur slut min kropp börjar bli.

I förrgår åkte vi till Marbella till en sushirestaurang. Jag som avskyr sushi klämde i mig bit efter bit med ett leende på läpparna. Mmmm vad gott det var!
Efter middagen åkte vi tillbaka in till Fuengirola där vi hamnade på Trams. Själv blev jag stupfull, så full att jag inte ens minna att jag varit där. haha.
Påvägen hem blev vi stoppade av polisen, som tur var hörde dom att jag var en ångerfull turist så jag slapp undan, värre var det för chauffören som fick följa med till polisstationen.
Det var den natten det.

Igårkväll gled vi in till Marbella igen. Första besöket på en Mexikansk restaurang för min del. Trevligt sällskap, massvis med mat och alkohol. Riktigt trevlig kväll!

Nu ligger jag här i soffan med en iskall cola och ska strax trycka på playknappen på dvdn.

Hoppas ni har det guld därhemma!


Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?





RSS 2.0