Nu är det roliga över

24 timmar i Varberg är redan över. Tiden går fort när man har roligt sägs det och det verkar ju stämma.

Jonna och Alex bodde så himla hemtrevligt, trivdes jätte gott i deras varma lägenhet.
Vid 6 kom Jonnas släkt och det var dags för middag. Jääääkligt gott.
Två timmar senare dök vännerna upp och festen kunde börja.

Trist att hela den här dagen gick åt att ligga och tycka synd om sig själv.
Jag blir bakis bara av att tänka på alkohol.

Ska fortsätta tycka synd om mig själv nu.
Hörs imorrn!


Föelsedagsbarnet med man - Me and my girl

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh vad söta ni är gumman :)

2009-02-08 @ 23:21:01
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej jag har inte gjort de, jag är spruträdd ja :P hehe

Men de flesta lägger i bara överläppen, det är inte många som lägger i både och. Bara att komma in så har du ju en konsultation :)

Kram

2009-02-08 @ 23:46:39
URL: http://malinellstrom.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?





RSS 2.0