Utmaning

Jag fick samma utmaning av dessa nio tjejer: Marie, Becky, Cajsa, Marielle, Emily, Maria, Marie, Micaela, Andréa

Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem


1. Jag får panik om jag inte går upp och borstar tänderna direkt när jag vaknar.
2. Jag tror starkt på att allt som händer har en mening.
3. Rapade jättehögt utan att tänka mig för när jag väntade på bussen en gång. Samtliga vände sig om och tittade.
4. Jag känner inte min pappa.
5. Jag har sjukdomen RLS.
6. Programmet Sally speglar min humor perfekt.
7. Jag flyttade till min första lägenhet när jag var 15.5 år


Jag utmanar
 Jonna | Marre | Filippa | Caroline | Pernilla | Yazmina | Ella


Kommentarer
Postat av: SANNA

du är verkligen jättesöt!!

2008-11-04 @ 19:42:50
URL: http://tanzanit.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?





RSS 2.0