AVSLUTAD

Nu är det klart! Mitt företag har fått sitt namn - Bracy.

Jag söker er med tex. photoshop eller annat program som vill göra texten ovan unik.

Det enda du behöver ändra är svansen på y:t som jag vill ska göra texten unik.
Jag är öppen för alla förslag så gör på det sättet du tycker blir bäst!

Ändringen på y:ts svans kan vara stor eller liten, huvudsaken är att det ser proffsigt ut.

Låna bilden ovan och maila sedan den omgjorda bilden till
[email protected]

Hur häftigt skulle det inte vara om just din kreation syns som företagslogga?

Kommentarer
Postat av: Bettie

ah, spannande med eget foretag! mycket jobb men tror sakert du kommer alska det ;)

2008-11-01 @ 05:44:27
URL: http://www.mylifeaftersweden.com




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?





RSS 2.0